Author Topic: Πάμε για ένα ελαστικό (στην άσφαλτο) για σχεδόν όλες τις χρήσεις?  (Read 291 times)

Offline Akis12

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 11925
  • Total likes: 14109
  • Thanked: 397 times
  • Karma: +51/-1
  • Μηχανή : NC750XD 2015
  • Με λένε: Άκη
  • Είμαι από: Αθήνα
Σήμερα σε συζήτηση που είχαμε εγώ και ο Κώστας Τ με τον Δημήτρη(ιδιοκτήτη του Wheel City) φαίνεται ότι τα πράγματα γίνονται πολύ ενδιαφέροντα
Αυτό που εισπράξαμε από την συζήτηση  με τον Δημήτρη είναι ότι οι εταιρείες έχουν καταλάβει πλέον ότι ο καταναλωτής τα περιμένει σχεδόν όλα από το ελαστικό που θα επιλέξει και ο καθένας από την δική του νοοτροπία παρουσιάζει ανάλογα προϊόντα
Αυτό βγήκε σαν συμπέρασμα μετά την παρουσίαση του Bridgestone S-22 και την ακόμα περισσότερη διάρκεια ζωής που έχει
(τουλάχιστον έτσι υποστηρίζει η εταιρεία και δεν βλέπω τον λόγο να μην την πιστέψουμε)

Και το λέω αυτό μετά και από την περσινή παρουσίαση του Michelin Road 5 που είναι ένα λάστιχο sport touring κατηγορίας, που πλησιάζει σε συμπεριφορά τα σπορ ελαστικά

Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον να μπορείς να επιλέξεις ένα σπορ ελαστικό και να βγάζεις πολλά χιλιόμετρα ή επιλέγεις ένα sport touring και να είναι τόσο μαλακό

Online billy84

To S21 βγάζει ήδη πολλά km για σπορ λάστιχο και αυτό οφείλεται στο μεγαλύτερο πέλμα που έχει έναντι του S20 που αντικατέστησε.Σημαντικό είναι να μην έχουν σκληρύνει το S22 για να βγάζει περισσότερα km καθώς αυτό θα επηρεάσει τη συνολική απόδοσή του.

Είναι σημαντικό να τονίσουμε τη χρήση που κρίνονται τα ελαστικά. Ενα σπορ ελαστικό θα δώσει το κάτι παραπάνω υπο πίεση.Υπο νορμάλ συνθήκες τουρισμού θεωρώ πως δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές,μόνο σε κακά οδοστρώματα το μαλακότερο θα δώσει περισσότερη εμπιστοσύνη.