Author Topic: Οδηγικές εντυπώσεις απο το Bridgestone T-31  (Read 1445 times)

Online billy84

Re: Οδηγικές εντυπώσεις απο το Bridgestone T-31
« Reply #15 on: August 29, 2018, 11:01:06 AM »
Άκη το Τ31 δεν είναι καθαρά τουριστικό αλλά ενδιάμεσο σπορ τουρινγκ, υπάρχει το ΒΤ 023 στη γκάμα της bridgestone.,αυτο φοράω εγώ πίσω. Το Τ30 που είχα βάλει είχε βγάλει 9. 000 με τη δική μου χρήση ενώ το ΒΤ 023 με δικαβαλα και χώμα βγάζει 12-13.000.Μονοκαβαλο με σκίσιμο 16.000 έχω καταφέρει.

Νομίζω ότι υπάρχει και ακόμα πιο τουριστικό το Α40, Α41 τα οποία φοράνε τα μαστοδοντα. Ίσως το δοκιμάσω στην επόμενη.


Online Akis12

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9708
  • Total likes: 11010
  • Thanked: 328 times
  • Karma: +45/-0
  • Μηχανή : NC750XD 2015
  • Με λένε: Άκη
  • Είμαι από: Αθήνα
Re: Οδηγικές εντυπώσεις απο το Bridgestone T-31
« Reply #16 on: August 29, 2018, 11:34:49 AM »
Άκη το Τ31 δεν είναι καθαρά τουριστικό αλλά ενδιάμεσο σπορ τουρινγκ, υπάρχει το ΒΤ 023 στη γκάμα της bridgestone.,αυτο φοράω εγώ πίσω. Το Τ30 που είχα βάλει είχε βγάλει 9. 000 με τη δική μου χρήση ενώ το ΒΤ 023 με δικαβαλα και χώμα βγάζει 12-13.000.Μονοκαβαλο με σκίσιμο 16.000 έχω καταφέρει.

Νομίζω ότι υπάρχει και ακόμα πιο τουριστικό το Α40, Α41 τα οποία φοράνε τα μαστοδοντα. Ίσως το δοκιμάσω στην επόμενη.
Bill κάπου τα έχεις μπερδέψει
Όλα τα λάστιχα κατηγορίας τουρισμού πλέον ονομάζονται sport touring. Ακόμα και το ΒΤ 023 (που δεν θα βγαίνει για πολύ ακόμα λόγω παλαιότητας) που φοράς
Το Α41(το Α40 ήδη καταργήθηκε) δεν υπάγεται στην κατηγορία sport touring(τουριστικά) αλλά στην κατηγορία περιπέτειας(adventure) και αφορά λάστιχα που μπορούν να πατήσουν και χώμα(συνήθης αναλογία 80% άσφαλτο 20% χώμα) όπως και τα Bridgestone BW που φοράνε τα NC από μαμά



« Last Edit: August 29, 2018, 11:50:21 AM by Akis12 »
 

Online billy84

Re: Οδηγικές εντυπώσεις απο το Bridgestone T-31
« Reply #17 on: August 29, 2018, 02:41:25 PM »
Ναι και το BT023 sport touring γραφει πάνω.Εγω το λέω καθαρά απο άποψη αντοχής οτι ειναι πιο τουριστάδικα τα 023.Αν βγάζεις 20.000 με τα Τ31 τότε με τα 023 θα βγάλεις 30.000!


Α40 μπορεί να έχουν μείνει κομμάτια σε καλή τιμη αλλά δεν έχω ρωτήσει.Υπέθεσα οτι θα βγάζουν πολλά km λόγω του οτι τα βάζουν πολύ σε μηχανακια τυπου βαραντέρο κλπ.Λέω να κάνω μια δοκιμή καθώς έχουν προβλέψει να πατας και χώμα οποτε ισως έχουν πιο ανθεκτικό σκελετό και αντέχουν τις κακουχίες.Θα ενημερώσω σύντομα καθώς είμαι για λάστιχο πάλι! :rofl:

Online Akis12

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9708
  • Total likes: 11010
  • Thanked: 328 times
  • Karma: +45/-0
  • Μηχανή : NC750XD 2015
  • Με λένε: Άκη
  • Είμαι από: Αθήνα
Re: Οδηγικές εντυπώσεις απο το Bridgestone T-31
« Reply #18 on: August 29, 2018, 02:59:34 PM »
Από άποψη αντοχής έτσι είναι
Σκληρότερο το ΒΤ 023, πιο μαλακό το Τ-30evo και ακόμα πιο μαλακό το Τ-31
Περισσότερα χιλιόμετρα θα βγάλει το ΒΤ 023, λιγότερα το Τ-30 και ακόμα λιγότερα το Τ-31
Αντίστοιχη σειρά(αλλά ανάποδα) πάει βέβαια και η συμπεριφορά τους στο βρεγμένο και το ζέσταμα τους
Το ΒΤ 023 δεν το έχω φορέσει ποτέ αλλά το Τ-30evo δεν ζεσταινόταν εύκολα(στην πόλη σχεδόν ποτέ) και η συμπεριφορά του στο βρεγμένο ήταν για τον Πρίαπο
Αντίθετα το Τ-31 ζεσταίνεται γρηγορότερα και στο βρεγμένο είναι σαφώς καλύτερο(σε καμία περίπτωση δεν κρατάει σαν το Road 5 σε βρεγμένο)

ΥΓ. Το Α40 δεν βγήκε ποτέ για τις δικές μας διαστάσεις. Μόνο Α-41 βγαίνει για εμάς και μάλιστα είναι φτηνότερο και από τα S-21 και από τα Τ-31
Προσφορά από το Wheel City στα 220e τοποθετημένα και δώρο πλαϊνές αλουμινένιες βαλβίδες για τις γριές μας αφού τα καινούργια έχουν πλαϊνές από μαμά

Online billy84

Re: Οδηγικές εντυπώσεις απο το Bridgestone T-31
« Reply #19 on: August 29, 2018, 03:08:57 PM »
Από άποψη αντοχής έτσι είναι
Σκληρότερο το ΒΤ 023, πιο μαλακό το Τ-30evo και ακόμα πιο μαλακό το Τ-31
Περισσότερα χιλιόμετρα θα βγάλει το ΒΤ 023, λιγότερα το Τ-30 και ακόμα λιγότερα το Τ-31
Αντίστοιχη σειρά(αλλά ανάποδα) πάει βέβαια και η συμπεριφορά τους στο βρεγμένο και το ζέσταμα τους
Το ΒΤ 023 δεν το έχω φορέσει ποτέ αλλά το Τ-30evo δεν ζεσταινόταν εύκολα(στην πόλη σχεδόν ποτέ) και η συμπεριφορά του στο βρεγμένο ήταν για τον Πρίαπο
Αντίθετα το Τ-31 ζεσταίνεται γρηγορότερα και στο βρεγμένο είναι σαφώς καλύτερο(σε καμία περίπτωση δεν κρατάει σαν το Road 5 σε βρεγμένο)

ΥΓ. Το Α40 δεν βγήκε ποτέ για τις δικές μας διαστάσεις. Μόνο Α-41 βγαίνει για εμάς και μάλιστα είναι φτηνότερο και από τα S-21 και από τα Τ-31
Προσφορά από το Wheel City στα 220e τοποθετημένα και δώρο πλαϊνές αλουμινένιες βαλβίδες για τις γριές μας αφού τα καινούργια έχουν πλαϊνές από μαμά

Να και κάτι που δεν ήξερα,ειδα οτι το Α41 βγαίνει για εμάς και ημουν σίγουρος οτι και το Α40 έβγαινε σε 160αρι.Η τιμή ειναι εξαιρετική! :lke:

Αυτο που δεν ξέρουμε ειναι κατα πόσον θα αντέχει χιλιομετρικά.

Το Τ31 πάντως εφόσον ειναι μαλακότερο απο το Τ30 δε θα άντεχε καθόλου στη χρήση που κάνω εγω! :grrr:

Online TopGun

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 117
  • Total likes: 171
  • Thanked: 5 times
  • Karma: +2/-0
  • Μηχανή : Honda VFR800X Crossrunner MY2016
  • Με λένε: Πέτρος
  • Είμαι από: Αθήνα
Re: Οδηγικές εντυπώσεις απο το Bridgestone T-31
« Reply #20 on: August 29, 2018, 05:45:09 PM »
Από άποψη αντοχής έτσι είναι
Σκληρότερο το ΒΤ 023, πιο μαλακό το Τ-30evo και ακόμα πιο μαλακό το Τ-31
Περισσότερα χιλιόμετρα θα βγάλει το ΒΤ 023, λιγότερα το Τ-30 και ακόμα λιγότερα το Τ-31
Αντίστοιχη σειρά(αλλά ανάποδα) πάει βέβαια και η συμπεριφορά τους στο βρεγμένο και το ζέσταμα τους
Το ΒΤ 023 δεν το έχω φορέσει ποτέ αλλά το Τ-30evo δεν ζεσταινόταν εύκολα(στην πόλη σχεδόν ποτέ) και η συμπεριφορά του στο βρεγμένο ήταν για τον Πρίαπο
Αντίθετα το Τ-31 ζεσταίνεται γρηγορότερα και στο βρεγμένο είναι σαφώς καλύτερο(σε καμία περίπτωση δεν κρατάει σαν το Road 5 σε βρεγμένο)

ΥΓ. Το Α40 δεν βγήκε ποτέ για τις δικές μας διαστάσεις. Μόνο Α-41 βγαίνει για εμάς και μάλιστα είναι φτηνότερο και από τα S-21 και από τα Τ-31
Προσφορά από το Wheel City στα 220e τοποθετημένα και δώρο πλαϊνές αλουμινένιες βαλβίδες για τις γριές μας αφού τα καινούργια έχουν πλαϊνές από μαμά

Να και κάτι που δεν ήξερα,ειδα οτι το Α41 βγαίνει για εμάς και ημουν σίγουρος οτι και το Α40 έβγαινε σε 160αρι.Η τιμή ειναι εξαιρετική! :lke:

Αυτο που δεν ξέρουμε ειναι κατα πόσον θα αντέχει χιλιομετρικά.

Το Τ31 πάντως εφόσον ειναι μαλακότερο απο το Τ30 δε θα άντεχε καθόλου στη χρήση που κάνω εγω! :grrr:
καλύτερα που δεν βγαίνει το Α40 για το NC. Θα έτρωγες μεγάλη νίλα. Τα φορούσα στο crossrunner και από τις 9000 είχαν τετραγωνίσει και γλύσταγαν. Στις 13000χλμ τα πέταξα, έβαλα τα PR5 και με 12000χλμ μέχρι τώρα είναι σαν καινούργια
Πέτρος___Honda VFR800X Crossrunner MY2016
 

Online Akis12

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9708
  • Total likes: 11010
  • Thanked: 328 times
  • Karma: +45/-0
  • Μηχανή : NC750XD 2015
  • Με λένε: Άκη
  • Είμαι από: Αθήνα
Re: Οδηγικές εντυπώσεις απο το Bridgestone T-31
« Reply #21 on: October 03, 2018, 11:45:30 AM »
Καταγράφεται για το Τ-31 η παρατήρηση του Νίκου(Nickald) για αυξημένο θόρυβο
Αξιοσημείωτο αφού δεν το είχα παρατηρήσει(ίσως επειδή φοράω άλλο μπροστινό)
Περιμένουμε εντυπώσεις Νικόλα(ειδικά από εσένα) όταν το "πιέσεις"
 

Online Nickald

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 458
  • Total likes: 498
  • Thanked: 25 times
  • Karma: +14/-2
  • Μηχανή : το Tracer το 900 το μπλε με τα +10 άλογα τροχό
  • Με λένε: NIKO
Re: Οδηγικές εντυπώσεις απο το Bridgestone T-31
« Reply #22 on: October 03, 2018, 02:02:31 PM »
Καταγράφεται για το Τ-31 η παρατήρηση του Νίκου(Nickald) για αυξημένο θόρυβο
Αξιοσημείωτο αφού δεν το είχα παρατηρήσει(ίσως επειδή φοράω άλλο μπροστινό)
Περιμένουμε εντυπώσεις Νικόλα(ειδικά από εσένα) όταν το "πιέσεις"

Ε ναι γιατί είμαι γνωστός ως Βαλεντίνος Ροσσις της Δυτικής Μακεδονίας  :rofl: :rofl:

Online Akis12

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9708
  • Total likes: 11010
  • Thanked: 328 times
  • Karma: +45/-0
  • Μηχανή : NC750XD 2015
  • Με λένε: Άκη
  • Είμαι από: Αθήνα
Re: Οδηγικές εντυπώσεις απο το Bridgestone T-31
« Reply #23 on: October 03, 2018, 02:18:49 PM »
Θα δεις ότι άμα το ζεστάνεις πάει  :trai:
Απλά θέλει γερό τράβηγμα και προσπάθεια
Αλλά εσύ είσαι νέος και δεν κουράζεσαι
Εγώ γέρασα για τέτοια  :akis:
Μπροστά μόνιμα S-21
 

Online Nickald

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 458
  • Total likes: 498
  • Thanked: 25 times
  • Karma: +14/-2
  • Μηχανή : το Tracer το 900 το μπλε με τα +10 άλογα τροχό
  • Με λένε: NIKO
Re: Οδηγικές εντυπώσεις απο το Bridgestone T-31
« Reply #24 on: October 06, 2018, 05:48:15 PM »
Λοιπόν,

Μετά απο ενα εντελως τυπικο "στρωσιμο" των 200κμ βγηκα σημερα μια καταδρομικη στην γνωστη πιστα Taksiarxis Racing Circuit.

Εξακολουθω και πιστευω οτι βγαζει λιγο περισσοτερο θορυβο απο τα dunlop.

Το λαστιχο αφου ζεσταθει ειναι τρενο. Δεν σε τρομαζει και δεν σε προβληματιζει ποτε.

Σε κλειστο στροφιλικι δειχνει τον πιο τουριστικο χαρακτηρα του αλλα σε καμια περιπτωση δεν με επιβεβαιωσε στους φοβους μου οτι θα θελει να παλευεις με την μηχανη για να αλλαξεις κατευθυνση.

Ειμαι απολυτα ευχαριστημένος σε αυτα τα πρωτα χιλιομετρα και αν κραταει ετσι οπως ειναι τωρα στα 400κμ μεχρι τα 12-13κ μιλαμε για μια πολυ καλη επιλογη τουριστικου ελαστικου.

Το οτι το μηχανακι μας αδικειται με το να μην εχει 70-80 αλογα το ειπαμε?

Ενας με street triple δεν με πιστεψε οταν του ειπα οτι εχει καμια πενηνταρια παντως.....

Χορτασα για σημερα.

Online billy84

Re: Οδηγικές εντυπώσεις απο το Bridgestone T-31
« Reply #25 on: October 06, 2018, 08:04:59 PM »
Λοιπόν,

Μετά απο ενα εντελως τυπικο "στρωσιμο" των 200κμ βγηκα σημερα μια καταδρομικη στην γνωστη πιστα Taksiarxis Racing Circuit.

Εξακολουθω και πιστευω οτι βγαζει λιγο περισσοτερο θορυβο απο τα dunlop.

Το λαστιχο αφου ζεσταθει ειναι τρενο. Δεν σε τρομαζει και δεν σε προβληματιζει ποτε.

Σε κλειστο στροφιλικι δειχνει τον πιο τουριστικο χαρακτηρα του αλλα σε καμια περιπτωση δεν με επιβεβαιωσε στους φοβους μου οτι θα θελει να παλευεις με την μηχανη για να αλλαξεις κατευθυνση.

Ειμαι απολυτα ευχαριστημένος σε αυτα τα πρωτα χιλιομετρα και αν κραταει ετσι οπως ειναι τωρα στα 400κμ μεχρι τα 12-13κ μιλαμε για μια πολυ καλη επιλογη τουριστικου ελαστικου.

Το οτι το μηχανακι μας αδικειται με το να μην εχει 70-80 αλογα το ειπαμε?

Ενας με street triple δεν με πιστεψε οταν του ειπα οτι εχει καμια πενηνταρια παντως.....

Χορτασα για σημερα.


O τροπος που αποδίδει το μοτερ με τίποτα δε δείχνει οτι έχει 55 άλογα.Δηλαδή με οποιον βγήκα βόλτα και δεν το ήξερε το μηχανακι ορκιζόταν οτι έχει 80 άλογα.Βοηθάει και το οτι εχει πολύ κοντές σχέσεις εκτος απο τη ροπή χαμηλα.

Online Akis12

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9708
  • Total likes: 11010
  • Thanked: 328 times
  • Karma: +45/-0
  • Μηχανή : NC750XD 2015
  • Με λένε: Άκη
  • Είμαι από: Αθήνα
Re: Οδηγικές εντυπώσεις απο το Bridgestone T-31
« Reply #26 on: October 09, 2018, 08:01:59 PM »
Στην κυριακάτικη βόλτα οδηγήσαμε σε φούλ βρεγμένο οδόστρωμα από Κλειτορία μέχρι Λεβίδι
Αυτό που είδα στο βρεγμένο είναι ότι όντως είναι αρκετά πιο βελτιωμένο από το Τ-30evo αλλά κάποια γλιστρήματα τα είχα (βέβαια δεν είχε την ατσούμπαλη συμπεριφορά του Τ-30evo που δεν ήξερες που και πότε θα φύγει) Παρακάτω όταν κατάφερε να ζεσταθεί σε κάποια βρεγμένα κομμάτια που συναντήσαμε πριν την εθνική, η συμπεριφορά ήταν διαφορετική και μου έδινε πολύ καλύτερη αίσθηση
Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν μου έδινε την σιγουριά και αίσθηση ασφάλειας που μου είχε δώσει το R5 στο βρεγμένο
Από την άλλη στην βόλτα του Σαββάτου περνώντας τα 6 σχεδόν χιλιόμετρα χωματόδρομου(με κάποια κομμάτια σε άσχημη κατάσταση) το αισθανόμουν "νταμάρι", στην εθνική επιστρέφοντας με μεγάλες ταχύτητες λόγω περασμένης ώρας ήταν ακλόνητο και ευθύβολο και σε κάθε είδους στροφιλίκι της βόλτας ήταν απόλυτα "συνεργάσιμο" χωρίς να γλιστρήσει πουθενά

Μετά από τις βόλτες του Σ/Κ πλησιάζει τα 13000χλμ και είναι ακόμα σε πολύ καλή κατάσταση δείχνοντας ότι θα βγάλει αρκετά ακόμα χιλιόμετρα
Θα αλλαχτεί όμως μαζί με το μπροστινό σύντομα, με τα S-21, αφού δεν κρατάω ποτέ λάστιχα πάνω από 14000-15000χλμ.

Θα αλλαχτούν μαζί και τα γραναζοαλύσιδα αφού η 2η αλυσίδα στα 33000χλμ. που έχει διανύσει, έχει ήδη κόμπους, και μετά από τις βόλτες του Σ/Κ(περίπου 1200χλμ.) χρειαζόταν πάλι σφίξιμο
Επειδή βαριέμαι να τρέχω συνέχεια για σφίξιμο(μου είπαν σήμερα στο συνεργείο ότι βγάζει 5000 με 6000χλμ. ακόμα αλλά με συνεχή σφιξίματα), θα κάνω άλλα 1000 με 1500χλμ. και θα την αλλάξω

Θα ακολουθήσει ένα ολοκληρωμένο post με την συμπεριφορά του ελαστικού σε κάθε τομέα
« Last Edit: October 09, 2018, 09:39:12 PM by Akis12 »