Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10

Ναι με το ΝC ανέβηκα,Ν.Ιώνια έμενα άλλα Κυριακή ήμουνα πάνω στο Πήλιο,το ευχαριστήθηκα γιατί δεν είχε πολύ κόσμο ως συνήθως και το βουνό όπως είπα και πριν στα καλύτερα του και τέλος το φαγητό φοβερό στο Χανι του Ζήση στο προτείνω όταν ξανά ανέβεις Πήλιο :eat: :eat: :ncclub: :ncclub:

Στο Χάνι του Ζήση είχα μείνει οικογενειακώς όταν ήμουν μικρός.Μπορεί και πριν 20+ χρονια!Είναι δυνατός! :lke:
Έλα ρε Μήτσο με το NC ανέβηκες ή αμαξάτος?Που έμεινες?
[/quote]

Ελα ρε Bill ήμουνα και εγώ Πήλιο το Σ/Κ ιδιαίτερα τα Χάνια ήταν φανταστικά, φοβερά χρώματα παντού λόγω εποχής

Έλα ρε Μήτσο με το NC ανέβηκες ή αμαξάτος?Που έμεινες?
Αν γυρίζαμε τον χρόνο πίσω είμαι βέβαιος πως ακόμη και με τη σημερινή μας γνώση θα δίναμε ξανά μυθική υπόσταση σε αυτό το βουνό.Δε μπορεί ο νους να χωρέσει τόση ομορφιά ειδικά αυτήν την εποχή.Και μιλάμε για τον δικό μου νου που έχει δει τόσες εικόνες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.Αυτή είναι η μαγεία τελικα,να έχεις γυρίσει τόσα μέρη και κάθε φορά να ενθουσιάζεσαι λες και βγήκες για πρώτη φορά βόλτα,λες και είδες 1η φορά το Πήλιο που βλέπεις σταθερά τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο.

Ξανά μόνος αυτή τη φορά,άλλωστε μια εξόρμηση 810 km με τα 50 απο αυτά να είναι χωμάτινα,ξεπερνά την κοινή λογική,όσο και αν εμένα μου φαίνεται φυσιολογική.Όμως όπως έχουμε ξαναπεί,το ''μόνος'' έχει και τη θετική πλευρά,δεν υπάρχουν όρια ή περιορισμοί σε τίποτα.

Χάρτης διαδρομής

Πρώτος στόχος το ''άγνωστο'' φράγμα Παναγιώτικο.Ενα πραγματικό στολίδι του Νότιου Πηλίου αλλά ταυτόχρονα και ανοιχτή πληγή καθώς μόλις κατασκευάστηκε μετά απο λίγο διαπιστώθηκε διαρροή.Κλασσικά πράγματα! :grrr:

Ενας σύντομος χωματόδρομος με οδήγησε στη λίμνη

Απο αυτό το σημείο πάνω στο φράγμα διακρίνεται η θάλασσα

Εδώ ένα πολύ ωραίο σημείο φεύγοντας προς τη μονή Παναγίας

Συνεχίζοντας τον χωματόδρομο μέχρι τη μονή Παναγίας.

Μετά τη μονή συνέχισα για λίγο χώμα και μετά απο άσφαλτο κατέληξα στις Μηλιές

Είχα πάει αρκετές φορές στον παλιό σταθμό Μηλέων αλλά ποτέ δεν είχα συνεχίσει μέχρι τη γέφυρα του Ντε Κίρικο.

Εδώ η ξακουστή γέφυρα.Η κατασκευή της είναι μοναδική στο κόσμο διότι οι ράγες κάνουν καμπύλη πάνω στο φορέα της γέφυρας που είναι ευθύγραμμος. Ονομάστηκε έτσι λόγω του σχεδιαστή της Εβαρίστο Ντε Κίρικο

Πέρασα απέναντι και συνέχισα με τα πόδια στο μονοπάτι που καταλήγει στο εκκλησάκι του Αγίου Ταξιάρχη

Καλά σηματοδοτημένο μονοπάτι

Κάτω απο αυτόν τον κάθετο βράχο βρίσκεται καλά κρυμμένο το εκκλησάκι

Εδώ κάτω ακριβώς απο τον μεγάλο κάθετο βράχο.Υπάρχουν κάποια υποτυπώδη σκαλοπάτια λαξευμένα πάνω στα βράχια

το μονοπάτι κατα μήκος του βράχου.Πραγματικά φανταστική τοποθεσία

φωτό προς τα πίσω

Εκκλησάκι αγίου Ταξιάρχη

Επιστροφή στο μηχανάκι και στον σταθμό

Απο τις Μηλιές πήγα στον Άγιο Λαυρέντιο καθώς είχα δει οτι υπάρχει χωμάτινη διαδρομή που καταλήγει στο χιονοδρομικό του Πηλίου.Ήταν φανταστική η διαδρομή με τρομερή θέα στον Παγασητικό,όπως αναμενόταν φυσικά.

Απο το χιονοδρομικό κατευθύνθηκα προς Χάνια.Λίγο μετά στο δρόμο προς Ζαγορά ξεκινά δασικός δρόμος που καταλήγει με λίγη προσπάθεια στο Πουρί.Προσπάθεια διότι έχει πολλά παρακλάδια και είναι πανεύκολο να χαθείς.Κάπου στα 9 λεπτά του βίντεο λόγω λανθασμένης ρύθμισης στο GPS με πέταξε σε έναν δρόμο που ουσιαστικά δεν υπήρχε.Το πήρα χαμπάρι αλλά ως συνήθως βρισκόμουν ήδη σε λασπωμένη κατηφόρα με μάλλον απροσπέλαστο σημείο μπροστά μου.Αντε γύρνα το μηχανάκι 220 κιλών εκεί.Οχι οτι θα άλλαζε κάτι αν ήταν και 30 κιλά ελαφρύτερο.Εκεί χρειάζεται το πολύ 150 κιλά για να πεις οτι θα το γυρίσεις εύκολα.Με οποιαδήποτε άλλη μεγάλη μοτοσυκλέτα θα κουραστείς λίγο!Βέβαια θα κουραστείς πολύ λιγότερο απο το να πήγαινες μέχρι το Πήλιο με ένα 250,σε μια μέρα και πίσω. :rofl:

Λόγω προηγούμενων βροχοπτώσεων συνάντησα πολλές λάσπες στην πορεία αλλά δεν αντιμετώπισα πρόβλημα.Σαφώς με ουσιαστικά ασφάλτινο μπροστινό πέρναγα προσεκτικά.

Εικόνες όπως αυτές έβλεπα επι σχεδόν μία ώρα οδήγησης εκεί μέσα.Το λες και ευλογία...

Τελικά έφτασα στο Πουρί.Φοβερή θέα προς τις παραλίες χαμηλά.Διακρίνονται οι Αγιοι Σαράντα με τον χαρακτηριστικό βράχο στην άκρη.

Εννοείται όσο έχω μέρα ακόμα συνεχίζω ακούραστα.Έτσι λοιπόν έκανα άλλα 7km μέχρι τον Οβριό.Ένα χωριό ξεχασμένο  στην άκρη του βορειοανατολικού Πηλίου.Μόνο χωματόδρομος φτάνει εκεί!

Η παραλία του όλα τα λεφτά!

Επιστροφή στη Ζαγορά και ξανά στα Χάνια απο την κλασσική ασφάλτινη αλλά πανέμορφη διαδρομή

Επιστρέφοντας στην εθνική το βράδυ κατέγραψα με την κάμερα έναν κεραυνό απο μακριά

Νομίζω οτι οι εικόνες και τα βίντεο τα είπαν όλα οπότε οτιδήποτε και να προσθέσω δε θα έχει ιδιαίτερο νόημα.

Πάντα όρθιοι! :lke:

Σύντομες Εξορμήσεις / Λίμνη Βαφειοχωρίου
« Last post by The_Count_ on November 09, 2019, 06:01:26 PM »

Στάλθηκε από το MI 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σύντομες Εξορμήσεις / Λίμνη Βαφειοχωρίου
« Last post by The_Count_ on November 09, 2019, 05:31:19 PM »
Μετά από ώριμη σκέψη και επιθυμία για μια κοντινή απόδραση,προέκυψε η λίμνη Βαφειοχωρίου ή λίμνη Αρτζαν.
Έτσι λοιπόν πήρα αγκαζε ένα CBF 125 και με προορισμό μια λίμνη στην περιοχή του Κιλκίς,ξεκινήσαμε χωρίς να ξέρουμε τι ακριβώς θα συναντήσουμε εκεί.Το διαδίκτυο μας έδωσε μια πρώτη γεύση για την τρίτη λίμνη στην περιοχή!Μετά τη Δοϊράνη και την Πικρολίμνη,η λίμνη Αρτζαν  είναι προορισμός για φυσιολάτρες σε κοντινή απόσταση από τη Θεσσαλονίκη.

Θεωρείται σπίτι του αργυροπελεκανου και σταθμός για τα μεταναστευτικά πουλιά.Το βάθος της δε ξεπερνά τα 6 μέτρα.Η κατασκευή της έγινε το 2000 με σκοπό την άρδευση των γύρω χωραφιών.

Δώσαμε ραντεβού σε ένα βενζινάδικο στην εθνική οδό.Γεμισαμε, ελέγξαμε και ξεκινήσαμε....
Χωρίς κίνηση και με σχετική άνεση φτάσαμε στην έξοδο για την λίμνη.Βατος χωματόδρομος που μας επέτρεψε να περάσουμε και να φτάσουμε στην Αρτζαν.τα πρώτα 5 χλμ ήταν πολύ καλα.Αλλα δεν υπολογίσαμε τις βροχοπτώσεις που είχε τις προηγούμενες μέρες με αποτέλεσμα... λάσπη παντού.
Τα 220 κιλά βουλιαζαν προσπαθώντας να περάσω μέσα από το λασπωμένο χωματόδρομο και στην προσπάθεια να περάσω πολλές φορές γλιστρούσε η μηχανή πάνω στη λάσπη και τη γλίτσα,έχανα τον έλεγχο... χωρίς πτώση ευτυχώς! Βέβαια τα λάστιχα που φορώ είναι τα πιο ακατάλληλα στην περίπτωση αυτή αλλά το προσπάθησα...
Το CBF από την άλλη περνούσε με πολύ μεγάλη άνεση μιας και το βάρος του ήταν μείον 100 κιλά περίπου.

Εντέλει φτάσαμε στη λίμνη και κάτσαμε να απολαύσουμε το μέρος.Παντου πάπιες σε όλο το μήκος της λίμνης και τα σύννεφα καθρεφτιζωνταν στα ήρεμα νερά της.
Ένας "πλανόδιος" ψαράς στην άκρη της λίμνης προσπαθούσε μάταια με μια πετονιά και ένα ραδιοφωνακι.Εφυγε μετά από 10 λεπτά....
Καθησαμε στην άκρη της λίμνης αρχίσαμε κουβέντα περί ανέμων και υδάτων και δε καταλάβαμε πως πέρασε η ώρα.
Καβαλησαμε και ξεκινήσαμε για την επιστροφή...με ασφάλεια από άλλο χωματόδρομο χωρίς τόσο λάσπη...

Στάλθηκε από το MI 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σύντομες Εξορμήσεις / Re: Λόφος Λεβίδη 6-11-2019
« Last post by billy84 on November 08, 2019, 08:41:01 PM »
Εντυπωσιακά graffity.
Επιτέλους κατάλαβα τι εννούν όταν λένε: 'αυτή η γυναίκα κρατάει από μεγάλο τζάκι"

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Σύντομες Εξορμήσεις / Re: Λόφος Λεβίδη 6-11-2019
« Last post by Makis on November 08, 2019, 07:37:14 PM »
Εντυπωσιακά graffity.
...Ανατολικη Αττικη..ενας τοπος (κατω απο την μυτη μας) γεματος εκπληξεις...
αν δεν εμενα στην περιοχη δεν θα πιστευα τι υπαρχει απ'οσα εχω δει κ οχι..

αυτο το μοναπατι να το κανουμε μαζι Βιλλ...κρυβει δυνατο σημειο αποκαταστασης μετα... ;)

Μέσα φίλε!4 χιλιομετράκια είναι χωρίς υψομετρική διαφορά απο οτι ειχα δει.Αντε καμια ώρα! :lke:

Βάλτε με κι εμένα στην παρέα.

Ο ναός στη βάση τού φράγματος είχε πολύ παλιά έναν υπέροχο κήπο από επαγγελματία και μερακλή κηπουρό προφανώς. Το σημείο ήταν εκπληκτικό και ο ναός έχει φτιαχτεί χωρίς αρμούς προφανώς για όσο το δυνατόν καλύτερη προσομοίωση με τους αρχαίους. Φαντάζομαι θα τραβήξανε χοντρό λούκι για να τον στήσουν με τόση ακρίβεια.

Η κοίτη τού ποταμού όπου υπάρχει το φράγμα ήταν γεμάτη από απίθανα πλατάνια που κάποια στιγμή κάηκαν αλλά εν τω μεταξύ έχουν ξαναπετάξει. Υπάρχει δρόμος που φτάνει ως το ναό αλλά δεν ξέρω αν μπορούν να πάνε εκεί στρητάδικα  :rofl: :rofl: :rofl: